سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اطلاعیه

حوزه/ ساعات کاری تمامی دستگاههای اجرایی ، نهادهای دولتی ، عمومی و بانکها به غیر از واحد های عملیاتی دستگاههای خدمات رسان تا پایان هفته جاری (پنج شنبه ۸ اسفند ماه)از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان قم آمده است: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصویب ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ساعات کاری تمامی دستگاههای اجرایی ، نهادهای دولتی ، عمومی و بانکها به غیر از واحد های عملیاتی دستگاههای خدمات رسان تا پایان هفته جاری (پنج شنبه ۸ اسفند ماه)از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود . 

در این اطلاعیه بر ارائه خدمات به مردم توسط دستگاهها و بر پیش بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع تاکید شده است .

لازم بذکر است: با توجه به احتمال بروز سیل در هفته جاری تمامی مدیران دستگاههای اجرایی در حالت آماده باش خواهند بود . 

همچنین در این اطلاعیه ذکر شده است: از مردم شریف استان خواسته شده است ضمن رعایت بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه های دانشگاه علوم‌پزشکی از تردد های غیر ضروی در سطح شهر  و مکان های پرتردد و ازدحام خودداری نمایند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حميد IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    اتفاقا اين طرح باعث ازدحام بيشتر مردم در ادارات مي شود چون همه مي خواهند فقط در همان چند ساعت كارشان راه بيفتد بايد طرح كاملا برعكس مي شود ( ساعات اداري را بيشتر مي كردند )تا مردم در فقط وسيعتري با خيال راحت دنبال كارهاي اداريشان مي رفتند